Gençlere davet var! Türk Telekom "Büyük Veri Kampı" ile dijital dönüşüm yolculuğunu başlatıyor

Türk Telekom, veri bilimi ve veri mühendisliği teknolojileri alanında kariyer hedefleyen gençleri büyük veri dünyasına davet ediyor. Gençlerin erken dönem kariyer gelişimine destek sağlamak ve uzman ihtiyacını karşılamak amacıyla bu yıl ilk kez hayata geçirilen Büyük Veri Kampı'na başvurular başladı.

Türk Telekom, veri bilimi ve veri mühendisliği teknolojileri alanında kariyer hedefleyen gençleri büyük veri dünyasına davet ediyor. Gençlerin erken dönem kariyer gelişimine destek sağlamak ve uzman ihtiyacını karşılamak amacıyla bu yıl ilk kez hayata geçirilen Büyük Veri Kampı'na başvurular başladı. 27 Ocak- 7 Şubat'ta online ve yüz yüze eğitimlerle düzenlenecek kamp, gençlere veri bilimi ve mühendisliği alanında erken kariyer fırsatları sunmayı hedefliyor. Türk Telekom İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Dr. Hüseyin Aslan, "Dijitalleşen dünyanın en büyük kaynaklarından biri olan veriye yatırım yaparak, genç yetenekleri kazanmayı ve geleceğin veri uzmanlarını yetiştirmeyi önemli adım olarak görüyoruz" dedi. Çalışmayan ve staj yapmayan, lisans 3. ve 4. sınıf öğrencileri, üniversiteden en fazla bir yıl önce mezun olmuş gençler veya yüksek lisans öğrencileri 18 Aralık'a kadar başvurabilecek.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.