Hızlı tüketim ürünleri pazarı % 75.4 büyüdü

Türkiye hızlı tüketim ürünleri pazarının ilk 9 ayda hacim olarak yüzde 10.7 ve ciro olarak yüzde 75.4 büyüdüğünü belirten NIQ Türkiye Genel Müdürü ve EEMEA E-Ticaret Bölge Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, global pazarın da son 3 çeyrektir pozitif hacim büyümesi gösterdiğini vurguladı.

Türkiye hızlı tüketim ürünleri pazarının ilk 9 ayda hacim olarak yüzde 10.7 ve ciro olarak yüzde 75.4 büyüdüğünü belirten NIQ Türkiye Genel Müdürü ve EEMEA E-Ticaret Bölge Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, global pazarın da son 3 çeyrektir pozitif hacim büyümesi gösterdiğini vurguladı. Şekerel Erdoğan, ciro payını en çok artıran ilk 3 kategorinin ise dondurma, çikolata kaplamalılar ve ev temizleyicileri olduğunu paylaştı.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.