Etik, yasa ve vergi alanlarında fenomenlere eğitim

Ticaret Bakanlığı, Hazine ve Maliye Bakanlığı ile Reklam Özdenetim Kurulu iş birliğiyle başlatılan "Sorumlu Sosyal Medya Etkileyicileri Eğitim Programı"nın ikincisi 9 Ocak’ta yapılacak. Eğitim, sosyal medya fenomenlerini etik kurallar, sorumlu reklamcılık, telif hakları ve vergisel yükümlülükler konusunda bilgilendirecek.

Sosyal medya fenomenleri toplumun etik ve yasal kuralları, sorumlu reklamcılık ilkeleri, telif hakları, vergisel yükümlülükler kapsamında eğitime tabi tutulacak. Eğitimlerle sosyal medya etkileyicilerinin topluma karşı daha sorumlu hareket etmeleri hedefleniyor. Ticaret Bakanlığı'nın Hazine ve Maliye Bakanlığı ve Reklam Özdenetim Kurulu iş birliğiyle hayata geçirdiği "Sorumlu Sosyal Medya Etkileyicileri Eğitim Programı"nın ikincisi 9 Ocak'ta düzenlenecek. İlk eğitim 25 Kasım'da gerçekleştirilirken; 70 katılımcıya belge verildi. 2025 yılında yeni katılımcılar için 2 ayda bir gerçekleştirilecek eğitimlere 100 bin ve üzeri takipçisi olanlar katılabilecek. Katılım ücretinin 5 bin lira olacağı eğitim kapsamında fenomenlere, etik ve yasal kuralları, sorumlu reklamcılık ilkeleri, telif hakları, vergisel yükümlülükleri anlatılacak.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.