İmar Barışı’na başvuracaklar dikkat! Son 2 gün

İmar Barışı başvurularının 2 gün sonra sona ereceğini hatırlatan Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, süre uzatımının sözkonusu olmadığını söyledi.

Hazıran 2018'de yürürlüğe giren ve iki kez uzatılan İmar Barışı'nda sona gelindi. Başvuru süresi 15 Haziran'da sone erecek olan İmar Barışı'nda ödemeler için son tarih ise 30 Haziran olarak belirlendi. Bugüne kadar 10 milyon 79 bin başvuru yapılan İmar Barışı'ndan en fazla İstanbullular faydalandı. 1 milyon 747 bin başvurunun yapıldığı İstanbul'u 811 bin 452 başvuruyla İzmir, 469 bin başvuruyla Ankara izledi. Bugüne kadar yapılan başvurulardan yaklaşık 19 milyar 300 milyon lira gelir elde edildi.

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, İmar Barışı'nda yeni bir süre uzatımının, şu an için söz konusu olmadığını açıkladı. Vatandaşların İmar Barışı sürecinden yoğun şekilde faydalandığını ifade eden Bakan Kurum, "Kaçak yapılara da izin vermeyeceğimizi, tespit ettiğimiz kaçak yapıların da yıkımını belediye başkanlarımızla, valilerimizle yapacağımızı da ifade etmek istiyorum" şeklinde konuştu.

SIRA İKİNCİ AŞAMADA
İmar Barışı için 19 milyar 300 milyon liralık bedel yatırıldığını söyleyen Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, "Tabii bunun ikinci aşamaları var. Vatandaşımız ikinci aşamada kat mülkiyetine geçip buraları teminatipotek gösterebilecek bir sürece girmiş olacaklar" diye konuştu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.