Galatasaray'da Lucescu sesleri

Yeni başkanını 14 Mayıs’ta seçecek olan Galatasaray’da, Mircea Lucescu sesleri yükselmeye başladı.

Sarı-kırmızılı kulüpteki kariyerine 2000 yılında UEFA Süper Kupa zaferiyle başlayan, 2000-01 sezonunda Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final oynattığı Cim-Bom'u, 2001-02'de Süper Lig şampiyonu yapan Rumen teknik direktör bir kez daha gündeme geldi.
Başkan adayı Ünal Aysal'a yakın olduğu ileri sürülen yetkililerin, Shakhtar Donetsk'in önceki akşam Barcelona'ya 5-1 yenildiği Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçı için İspanya'ya giden Lucescu ile Barcelona'da buluştukları bildirildi.

Rövanş sonrasına randevu

Vatan'ın haberine göre, gizli görüşmede Ünal Aysal'ı temsil ettiği kaydedilen aracıların, 7 yıldır Ukrayna'da görev yapan başarılı çalıştırıcıya, 3 yılı garanti olmak üzere 5 senelik sözleşme teklifinde bulundukları vurgulandı. Mircea Lucescu'nun aldığı sürpriz teklif karşısında şaşkınlık yaşadığı ve Barcelona ile Ukrayna'da oynayacakları rövanş maçından sonra yeniden görüşebileceklerini dile getirdiği ifade edildi.
Her fırsatta Shakhtar Donetsk takımında çok mutlu olduğunu açıklayan Lucescu'nun buna rağmen Ukrayna defterini kapatarak Galatasaray'a dönmeye sıcak bakabileceği vurgulandı.
Sarı-kırmızılılar ve Rumen hocanın, Shakhtar Donetsk ile Barcelona arasında 12 Nisan Salı günü oynanacak rövanştan sonra yeniden görüşmeleri bekleniyor.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.