Dünyanın en değerli 20 markası

1 | 21
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in yaptığı marka araştırması sonucunda dünyanın en değerli 500 markası belirlendi. Çalışmanın sonuçlarına göre, listenin ilk sırasına, geçen yıl listenin 8. sırasında yer alan Apple, 2011'in en değerli markası Google'ı da geride bırakarak 2012 yılında dünyanın en değerli markası oldu. İŞTE DÜNYANIN EN DEĞERLİ 20 MARKASI;
2 | 21
1-APPLE - Değeri: 70.605 milyar dolar.
3 | 21
2-GOOGLE - Değeri: 47,463 milyar dolar.
4 | 21
3-MICROSOFT - Değeri: 45,812 milyar dolar.
5 | 21
4- IBM-Değeri: 39,135 milyar dolar.
6 | 21
5-Wal Mart - Değeri: 38,319 milyar dolar.
7 | 21
6-Samsung - Değeri:38,197 milyar dolar.
8 | 21
7-GENERAL ELECTRIC - Değeri: 33,124 milyar dolar.
9 | 21
8-COCA-COLA - Değeri: 31,082 milyar dolar.
10 | 21
9-VODAFONE - Değeri: 30,044 milyar dolar.
11 | 21
10-AMAZON - Değeri: 28,665 milyar dolar.
12 | 21
11-AT&T - Değeri:28,379 milyar dolar.
13 | 21
12-VERIZON - Değeri:27,616 milyar dolar.
14 | 21
13-HSBC - Değeri-27,597: milyar dolar.
15 | 21
14- NTT - Değeri:26,324 milyar dolar.
16 | 21
15-TOYOTA - Değeri: 24,461 milyar dolar.
17 | 21
16-WELLS FARGO - Değeri: 23,229 milyar dolar.
18 | 21
17-BANK OF AMERICA - Değeri: 22,91 milyar dolar.
19 | 21
18-MC DONALD;S - Değeri: 22,23 milyar dolar.
20 | 21
19-SHELL - Değeri:22,021 milyar dolar.
21 | 21
20-INTEL - Değeri:21,908 milyar dolar.
GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.