Dünyanın en zenginleri listesinde zirve değişti! Arnault, Musk ve Bezos'u solladı tahta oturdu: İşte güncel veriler

Tesla'nın CEO'su Elon Musk'ın sahibi olduğu dünyanın en zengin kişisi unvanını Bernard Arnault'a kaptırdı. ABD borsasının 1 yıldır düşüşte olduğunu ve Amazon gibi 1.8 trilyon dolar değere ulaşan şirketlerin 800 milyar dolara kadar gerilediği bu dönemde Musk'ın serveti de eridi. Musk'ın serveti 185.3 milyar dolara kadar gerilemesiyle, 185,4 milyar dolar servete sahip Bernard Arnault zirvede yerini aldı. İşte güncel veriler.

1 | 34

Tesla ve SpaceX'in değerlerinin en yüksek seviyeye ulaştığı dönemde bu şirketlerin çoğunluk hisselerine sahip olan CEO'su Elon Musk'ın net serveti de 340 milyar dolara kadar yükseldi.

2 | 34

Fakat ABD borsasının 1 yıldır düşüşte olduğunu ve Amazon gibi 1.8 trilyon dolar değere ulaşan şirketlerin 800 milyar dolara kadar gerilediği bu dönemde Musk'ın serveti de eridi.

3 | 34

2.KEZ BİRİNCİLİK KOLTUĞUNDA
Forbes tarafından yapılan paylaşıma göre Musk'ın serveti 185.3 milyar dolara kadar geriledi.

4 | 34

2019 yılında kısa süreliğine Jeff Bezos'u geçerek dünyanın en zengin insanı olma unvanını ele geçiren Bernard Arnault ise 185.6 milyar dolarlık mal varlığı ile 2. kez dünyanın en zengin insanı oldu.

5 | 34

BERNARD ARNAULT KİMDİR?
1949 yılında Roubaix, Fransa'da dünyaya gelen 73 yaşındaki Fransız iş insanı Bernard Arnault, kariyerine 1971 yılında babasının şirketi olan Ferret-Savinel'de çalışarak başladı. 1974 ila 1984 yılları arasında şirket yönetimini üstlendi.

6 | 34

Daha sonra ise lüks eşya şirketi olan Financière Agache'yi satın alarak başına geçti.

7 | 34

Hemen peşine ise o dönem yönetim karmaşası içerisinde olan Boussac Saint-Frères'i satın aldı. Fakat Christian Dior ile Le Bon Marché dışında şirketin diğer tüm varlıklarını sattı.

8 | 34

1988 yılında ise Guinness ile bir holding şirketi kurmak için 1.5 milyar dolara anlaşma sağlayarak LVMH'nin hisselerinin yüzde 24'ünü satın aldı. Ardından Louis Vuitton grubunun yönetimi devralmaya yönelik hareketini erken fark ederek 600 milyon dolara LVMH'nin yüzde 13.5'lik hissesini daha aldı.

9 | 34

BERNARD ARNAULT'UN SAHİP OLDUĞU ŞİRKETLER
Bernard Arnault'un çoğunluk hissesiyle sahibi ve de CEO'su olduğu LVMH çatısı altında yer alan 60'tan fazla dünyaca ünlü şirketin içerisinde TAG Heuer, Louis Vuitton ve Hublot gibi saat ve moda- giyim markaları olduğu gibi Metro market gibi perakende satış mağazaları da bulunuyor.

10 | 34

LVMH ÇATISI ALTINDAKİ BİLİNEN TÜM ŞİRKETLER
Moët & Chandon
Dom Pérignon
KrugMercier
Ruinart

11 | 34

Veuve Clicquot
Château d'Yquem
Hennessy
Glenmorangie
Ardbeg

12 | 34

10 Cane
Belvedere Vodka
Wenjun
Domaine Chandon California
Domaine Chandon Australia

13 | 34

Bodegas Chandon
Cloudy Bay
Cape Mentelle
Terrazas de los Andes
Cheval des Andes

14 | 34

Numanthia
Newton
Fendi
Donna Karan
Givenchy

15 | 34

Kenzo
Berluti
Louis Vuitton
Marc Jacobs
Loewe
Céline

16 | 34

Emilio Pucci
Parfums Christian Dior
Guerlain
Kenzo Parfums
Parfums Givenchy

17 | 34

Perfumes Loewe
Acqua di Parma
Fresh
Make Up For Ever
Benefit Cosmetics

18 | 34

TAG Heuer
Zenith
Hublot
Chaumet
Fred

19 | 34

Dior
Sephora
DFS
Le Bon Marché
Miami Cruiseline Services
METRO

20 | 34

1) Bernard Arnault ve ailesi
NET DEĞER: 185,4 milyar dolar

21 | 34

2) Elon Musk
NET DEĞER: 185,3 milyar dolar

22 | 34

3) Jeff Bezos
NET DEĞER: 171 milyar dolar

23 | 34

4) Bill Gates
NET DEĞER: 129 milyar dolar

24 | 34

5) Warren Buffet
NET DEĞER:118 milyar dolar

GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.