Kinder Sürpriz’deki bakteri krizi giderek büyüyor! Türkiye için Kinder Sürpriz uyarısı! 6 saat ile 6 gün arasında değişiyor! Belirtileri ortaya çıktı

Dünya Kinder Sürpriz'deki bakteri şokuyla sarsılmaya devam ediyor. Kinder Sürpriz çikolatalarında yaşanan salmonella krizinin ardından şimdi de Nestle'nin donmuş pizzalarında tespit edilen E.coli bakterisi gözleri gıda güvenliğine çevirdi. Kinder Sürpriz'de tespit edilen Salmonella bakterisinin 6 saat ile 6 gün arasında kuluçka süresinin olduğunu söyleyen uzmanlar, dünyanın konuştuğu bakterinin belirtilerini de bir bir saydı. İşte Kinder Sürpriz'de ortaya çıkan Salmonella'nın belirtileri

Dünyanın en büyük çikolata üreticilerin birisi olan ve birçok önemli markayı çatısı altında bulunduran Ferroro şirketinin Kinder Sürpriz çikolatalarıyla ilgili aldığı karar herkesi şoke etti. Şirketin Belçika fabrikasında üretilen belirli boyut ve paketlerdeki Kinder Sürpriz ürünleri, salmonella bakterisi taşıdığı şüphesiyle geçtiğimiz günlerde toplatılmaya başlatıldı. Karar, Avrupa'daki 8 ayrı ülkede saptanan salmonella bakterisi kaynaklı rahatsızlıkların ardından alındı. Bununla da yetinmeyen Belçika Gıda ve Tüketici Ürün Güvenliği Kurumu, 15 Aralık'ta tespit edilen bakteri konusunda resmi makamları bilgilendirmeyen Ferrero'nun ruhsatını askıya aldı. FAVV, Belçika'nın Arlon kentindeki fabrikayı da mühürleyerek geçici olarak kapattı.


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.