AFAD 1.749 personel alımı başvuru şartları neler? AFAD personel alımı 2021! İşte başvuru tarihi...

AFAD'ın açık kadrolarına sözleşmeli toplam 1.749 personel alımı yapılacak. İş arayan vatandaşlar AFAD'ın işçi alımı ilanıyla birlikte heyecanlandı. 2021 yılında AFAD'ın bünyesine 183 destek personeli, 61 koruma ve güvenlik görevlisi, 3 avukat, 7 diğer sağlık personeli, 7 teknisyen, 5 veteriner hekim, 61 sosyal çalışmacı, 146 mühendis, 175 büro personeli, 1101 arama ve kurtarma teknisyeni olmak üzere toplamda 1749 personel alınacak. Başvuru yapacak adaylarda askerliğini yapmış olmak, herhangi bir suç hükümlülüğü olmamak gibi şartlar yer alıyor. İşte 2021 AFAD personel alımı başvuru şartları neler? AFAD işçi alımı başvuruları ne zaman?

1 | 15

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), 2021 yılı için hem vasıflı hem de vasıfız en az lise mezunu 1749 personel alımı yapacak. 183 destek personeli, 61 koruma ve güvenlik görevlisi, 3 avukat, 7 diğer sağlık personeli, 7 teknisyen, 5 veteriner hekim, 61 sosyal çalışmacı, 146 mühendis, 175 büro personeli, 1101 arama ve kurtarma teknisyeni alımları için başvuru detayları araştırılıyor. Peki 2021 AFAD personel alımı başvuru şartları neler? AFAD işçi alımı başvuruları ne zaman? İşte başvuru tarihi ve diğer tüm merak edilenler....

2 | 15

AFAD 2021 PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN?

AFAD personel alımı için başvuru tarihi henüz duyulmadı. Önümüzdeki günlerde tarihin duyurulması bekleniyor. Yakın zamanda personel alımları için başvuru formu www.afad.gov.tr uzantılı internet sitesinden alınacak.

3 | 15

AFAD PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

AFAD personel alımı için adaylardan genel olarak 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesindeki şartlar aranacak.

Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumu'ndan yaşlı veya emekli aylığı almıyor olmak

4 | 15

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak ve Kamu haklarından mahrum olmamak

Herhangi bir suç hükümlülüğü olmamak

18 yaşını tamamlamış olmak

5 | 15

Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya askerlik ile ilgisi olmamak

Herhangi bir suç hükümlülüğü olmamak, yapılacak güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasından olumlu sonuç alabilmek gereklidir.

6 | 15

ALIM YAPILACAK BOŞ KADROLAR HANGİLERİ?

183 Destek Personeli,

61 Koruma ve Güvenlik Görevlisi,

7 | 15

7 Teknisyen,

5 Veteriner Hekim,

61 Sosyal Çalışmacı,

8 | 15

146 Mühendis,

175 Büro Personeli,

9 | 15

3 Avukat,

7 Diğer Sağlık Personeli,

10 | 15

1101 Arama ve Kurtarma Teknisyeni olmak üzere toplamda 1749 personel alımı yapılacak.

11 | 15

AFAD NEDİR?

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı veya kısa adıyla AFAD; 29 Mayıs 2009 tarih ve 5902 sayılı kanunun 17 Haziran 2009'da Resmî Gazete'de yayımlanmasıyla; İçişleri Bakanlığı Sivil Savunma Genel Müdürlüğü (SSGM) ve Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Afet İşleri Genel Müdürlüğü, Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Genel Müdürlüğü (TAY) yerine kurulan afet ve acil durum yönetimi kurumudur. Kurum Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı'na bağlı olarak çalışmaktadır.

12 | 15

Afet öncesi hazırlık ve zarar azaltma, afet esnasında yapılacak müdahale ve afet sonrasındaki iyileştirme çalışmalarının yönetim ve koordinasyonunu gerçekleştirmek, kurumun temel görev ve amacıdır.

13 | 15

Her ilde valiye bağlı İl Afet ve Acil Durum Müdürlükleri bulunmakla beraber; bazı illerde bulunan Sivil Savunma Arama ve Kurtarma Birlik Müdürlükleri, bu kuruma bağlı olarak çalışmalarını sürdürmektedirler

14 | 15

AFAD GÖNÜLLÜSÜ NASIL OLUNUR?

AFAD Gönüllüsü olmaya istekli 18 yaş ve üzeri olan herkes gönüllü olabilir.

2) AFAD Gönüllüsü adaylarının eğitim ve çalışma programlarını aksatmayacak zaman opsiyonlarına sahip olması gereklidir.

15 | 15

3) AFAD Gönüllülük eğitimlerine/ görevlerine katılacak olan AFAD Gönüllüsü adaylarının sağlık durumlarının alan çalışmalarına ve seyahate uygun olması gereklidir.

GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.