Fiyatı düşsün diye beklemeye gerek yok! Volkswagen, Renault, Fiat, Doblo hepsi 40-50 bin TL'nin altında! İşte en ucuz 2. el otomobiller

Hepsi 40 - 50 bin TL'nin altında! Fiyatı düşsün diye beklemeye gerek yok! İşte en ucuz ve en çok satılan 2. el otomobiller: Volkswagen, Renault, Fiat, Doblo... Koronavirüs döneminde sıfır araç üretiminin durması ikinci ele olan talebi artırdı. İkinci el otomobillerde yaşanan talep artışı ise fiyatları havalandırdı. Artık araç sahibi olmak isteyenler ikinci el otomobilde de sıfır otomobil tutarlarını görmeye başlayınca ucuz araç araştırmasına girdiler. 30 bin TL, 40 bin TL ve 50 bin TL'ye satılan ucuz 2. el araçlar hangileri? İşte merak edilenler haberimizde!

Koronavirüs pandemisi pek çok sektör gibi otomobil sektörüne de büyük darbeler vurdu. Son dönemde yaşanan çip krizi, tedarik sorunu ve döviz kurunda yaşanan hareketlilik nedeniyle araba fiyatları büyük bir artışa geçti. Piyasalar olumsuz yönde etkilenirken vatandaşlar uygun fiyatlı ikinci el araçlara yönelmeye başladı. Bu yönelim ikinci el piyasasının fiyatlarını da tetiklemeye başladı. Uzmanlar 2. el araba fiyatlarının talep nedeniyle artmaya devam edeceğini belirtiyor. Özellikle 2022 Mart döneminde araba fiyatlarında ciddi bir artış beklendiği ileri sürülüyor. Sıfır araç almaktan vazgeçen vatandaşlar ucuz ikinci el arabaları araştırmaya başladı. 30 bin TL, 40 bin TL ve 50 bin TL'ye satılan ucuz 2. el araçlar hangileri? İşte merak edilenler haberimizde!


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.