Otomotiv sektöründe son yıllarda büyük bir değişim yaşanıyor. Sürücülerin manuel vitesli araçlardan uzaklaşıp otomatik vitese yönelmesi, üreticileri de yeni modellerinde manuel vites seçeneklerini azaltmaya yöneltti. Özellikle büyük şehirlerde yoğun trafik koşulları, otomatik vitesli araçların sunduğu konforu daha cazip hale getiriyor. Bu dönüşüm, manuel vitesin geleceği konusunda soru işaretleri yaratırken, sektör temsilcileri otomobil tercihlerinin nasıl şekilleneceğini tartışıyor.
Hyundai
- 🚗 i10 – 1.2 MPI 79PS Jump + Nav. AMT – 1.030.000 TL
- 🚗 i20 – 1.0 T-GDI 100 PS Jump + Nav. Otomatik – 1.206.000 TL
- 🚗 Bayon – 1.0 T-GDI 100 PS Jump DCT – 1.314.000 TL
Fiat
- 🚗 Egea Sedan – Easy 1.6 M.Jet 130 HP DCT GSR – 1.342.900 TL
- 🚗 Egea Cross – Street 1.6 M.Jet 130 HP DCT GSR Traction – 1.554.900 TL
Dacia
- 🚗 Sandero Stepway – Expression Stepway Tce 90 bg CVT – 1.160.000 TL
Seat
- 🚗 Ibiza – 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Style – 1.315.000 TL
- 🚗 Arona – 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Style – 1.515.000 TL
Renault
- 🚗 Taliant – Joy 1.0 Turbo X-tronic 90 bg – 1.103.000 TL
- 🚗 Clio – Evolution 1.0 TCe X-tronic 90 hp – 1.260.000 TL
Citroën
- 🚗 C4 – 1.2 PureTech 130 HP – EAT8 You – 1.510.000 TL
- 🚗 C4 X – 1.2 PureTech 130 HP – EAT8 You – 1.520.000 TL
Volkswagen
- 🚗 Golf – 1.5 eTSI 116 PS DSG Life – 1.882.200 TL