EURO 2024 oylamalarında Türkiye'ye oy veren ve vermeyen ülkeler

UEFA, EURO 2024'e ev sahipliği yapacak Almanya'ya 12, Türkiye'ye ise 4 oy verildiğini duyurdu. İşte isim isim Türkiye'ye oy verenler ve vermeyenler...

1 | 17

İşte Alman basınına göre UEFA oylmasında ülke ülke kim Türkiye'ye, kim Almanya'ya oy kullandı.

2 | 17

IVAN GAZIDIS (İNGİLTERE)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

3 | 17

PETER GILLERON (İSVİÇRE)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

4 | 17

KARL ERIK NILSSON (İSVEÇ)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

5 | 17

MICHELE UVA (İTALYA)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

6 | 17

DAVID GIL (İNGİLTERE)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

7 | 17

FLORENCE HARDOUIN (FRANSA)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

8 | 17

ZBIGNIEW BONIEK (POLONYA)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

9 | 17

DAVOR SUKER (HIRVATİSTAN)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

10 | 17

JOHN DELANEY (İRLANDA)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

11 | 17

GRIGORY SURKIS (UKRAYNA)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

12 | 17

ANDREA AGNELLI (İTALYA)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

13 | 17

FERNANDO GOMES (PORTEKİZ)

KULLANDIĞI OY: ALMANYA

14 | 17

MICHAEL VAN PRAAG (HOLLANDA)

KULLANDIĞI OY: TÜRKİYE

15 | 17

SANDOR CSANYI (MACARİSTAN)

KULLANDIĞI OY: TÜRKİYE

16 | 17

JUAN LUIS LARREA (İSPANYA)

KULLANDIĞI OY: TÜRKİYE

17 | 17

BORISLAV MIHAYLOV (BULGARİSTAN)

KULLANDIĞI OY: TÜRKİYE

GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.