Fenerbahçe Galatasaray Derbisi

1 | 50
Tarih 22 Aralık 1999...
2 | 50
Galatasaray'ın Kadıköy'de kazandığı son lig maçı...
3 | 50
Yoğun bir yağmur var...
4 | 50
Galatasaray'ın Türkiye'de fırtına gibi estiği yıllar...
5 | 50
Öyle ki sarı kırmızılılar bu maçtan 6 ay sonra UEFA Kupası'nı kazanacak...
6 | 50
O günlerde Hasan Şaş ve Marcio'nun golüne Moldovan'ın verdiği cevapla Galatasaray Kadıköy'de Fenerbahçe'yi 2-1 yeniyor.
7 | 50
O günden sonra da Kadıköy'de oynadığı her lig maçını kaybediyor...
8 | 50
Antu.com'da yer alan habere göre işte 10 yıl içinde Türkiye'deki değişimler...
9 | 50
İktidardaki Adalet ve Kalkınma Partisi henüz kurulmamıştı.
10 | 50
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan siyasi yasaklıydı
11 | 50
Cumhuriyet altını 33 milyon liraydı. Borsa 14 bin 119 puandaydı. Dolar 6 bin liraydı.
12 | 50
LCD Televizyon henüz yoktu.
13 | 50
Asgari ücret 93 milyon 600 bin liraydı.
14 | 50
Bugünkü Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ tümgeneraldi...
15 | 50
Google daha yeni kurulmuştu.
16 | 50
Demirbank‚ Ulusalbank‚ Toprakbank‚ Kentbank‚ İktisat gibi bankalar o tarihte vardı.
17 | 50
Beşiktaş'ta Süleyman Seba başkandı.
18 | 50
ABD Başkanı Clinton'dı.
19 | 50
Taksim-4. Levent metrosunda tünel inşaatları devam ediyordu.
20 | 50
Cep telefonlarında internet yoktu.
21 | 50
Lira'da 6 sıfır vardı.
22 | 50
Euro yoktu.
23 | 50
İpod yoktu.
24 | 50
F.Bahçe Samandıra Tesisleri'nin inşaatı sürüyor, Marmaray için "Yapılsın mı, yapılmasın mı?" tartışmaları devam ediyordu.
GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.