Twitter'dan uyarı verildi! Twtter'a neden girilmiyor? Bugün SON GÜN! Mavi tiki olmayanlar bunu yapmazsa hesapları uçabilir!

Dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından Twitter, ünlü kullanıcıların sahip olduğu mavi tik özelliğini Twitter Blue aboneliğinde aylık 8 dolar karşılığında vermeye başladı.

1 | 9

Twitter'ın gelirlerini artırmak için başlattığı ücretli abonelik hizmeti Blue, Türkiye dahil 20'den fazla ülkede kullanıma sunuldu. Bunun yanında hesabında iki faktörlü doğrulama yapanlar için uyarı geldi. 18 Mart itibariyle mavi tik sahibi olmayan kullanıcılar hesaplarına giremeyebilir! İşte detaylar...

2 | 9

Şimdiye kadar bu abonelik, sadece birkaç ülkede kullanıma sunulmuştu. Artık bu ülkelere yenileri ekleniyor.

3 | 9

TWİTTER BLUE TÜRKİYE FİYATI

Web sitesi üzerinden satın alındığında, Twitter Blue fiyatı aylık 150 TL, yıllık ise 1569 TL'ye denk geliyor.

Twitter iOS uygulamasından satın alındığında ise Twitter Blue ücreti; aylık 209 TL, yıllık ise 2 bin 199 TL'ye çıkıyor.

4 | 9

BUGÜN SON!

Twitter'da iki faktörlü doğrulama için son gün bugün. Mavi tiki olmayanların iki faktörlü doğrulamayı kapatması gerekiyor. Aksi takdirde hesaplara giriş sorunu yaşanabileceği belirtildi.

5 | 9

Twitter, Twitter Blue abonesi olmayan kullanıcılar için SMS üzerinden iki faktörlü doğrulamayı kaldırdığını açıkladı.

6 | 9

20 Mart'tan itibaren Twitter Blue kullanmayan kullanıcıların kısa mesaj üzerinden iki faktörlü doğrulama yapmasına müsade edilmeyecek.

7 | 9

Gelen açıklama şu şekilde;

"Sadece Twitter Blue aboneleri SMS tabanlı iki faktörlü kimlik doğrulama yöntemini kullanabilir. Bunu kaldırmak sadece birkaç dakika sürecektir. Kimlik doğrulama uygulamasını ve güvenli anahtar yöntemlerini kullanmaya devam edebilirsiniz."

8 | 9

20 Mart'tan itibaren Twitter Blue abonesi olmayan kullanıcılar artık SMS tabanlı iki faktörlü kimlik doğrulamadan faydalanamayacak.

9 | 9
GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.