Black Friday'de kredi kartını patlatanlar dikkat! Burcunuza göre harcamalarınız nasıl?

Alışveriş tutkunlarının dört gözle beklediği tarih geldi çattı. "Black Friday" her sene Kasım ayında gerçekleşiyor ve markalar tarafından birçok ürün avantajlı fiyatlarla müşterilere sunuluyor. Peki burcunuza göre indirim dönemlerinde harcamalarınız nasıl? İşte konuya dair ilginç detaylar...

1 | 4

Black Friday, alışveriş tutkunları için cazip indirimler sunuyor. Ancak her burç alışveriş yaparken farklı bir yaklaşım sergiliyor. Peki, burçlar indirimli bir alışveriş gününde neler yapar, nasıl davranırlar? İşte burcunuza göre alışveriş serüveniniz...

2 | 4

Koç (21 Mart – 19 Nisan)

Koç burcu, heyecan ve dürtüsellikten beslenir. Black Friday'de büyük indirimler ve cezbedici fırsatlarla kendini kaybedebilir. Hırslı bir şekilde alışveriş yapmayı severler. Bir ürünü satın almak kadar geri iade etmenin de keyfini çıkarırlar.

3 | 4

Boğa (20 Nisan – 20 Mayıs)

Boğa burcu, lüks ve konforu arar. Black Friday'de genellikle evden yapacağı online alışverişlere odaklanır. Kaliteli yatak örtülerinden mutfak aletlerine kadar her şeyin peşindedir. Boğa burcu için alışveriş fiziksel rahatlık arayışıdır.

4 | 4

Yay (22 Kasım – 21 Aralık)

Yay burcu, macera ve yenilik peşindedir. Black Friday'de seyahat biletlerinden tatil paketlerine kadar bir dizi farklı alışveriş yapar. Geniş ufuklara olan ilgisi onu özgürlük temalı alışverişlere yönlendirir.

GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.