300 milyonu mama ettiler

Türkiye'de geçen yıl 30 bin ton kedi ve köpek maması tüketildi. Evlerdeki kedi ve köpeklerimizi doyurmak için en çok yabancı markaları tercih ettik. Hayvanlarımızın ithal ürün düşkünlüğü ise bize 200 milyon lira harcattı. Piyasanın yüzde yüz ithal ürünlerden oluşmadığını belirten yerli üreticiler ise hayvanseverlerin, 'yabancı ve pahalı ürün kalitelidir' anlayışından şikayet ediyor. 6'sı yerli 30'a yakın firmanın faaliyet gösterdiği sektör geçen yıl 300 milyon lira ciroya ulaştı.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.