Patronlara 28 Şubat sorusu

28 Şubat sürecinde hükümet aleyhine yayınlar yapan ve askeri cuntaya destek verdikleri düşünülen medya patronları,Meclis Darbe ve Muhtıraları Araştırma Komisyonu'nda ifade veriyor.

Meclis Darbe ve Muhtıraları Araştırma Komisyonu, 28 Şubat döneminin medya patronlarını dinliyor.
Dinç Bilgin ve Aydın Doğan Komisyona döneme ilişkin çarpıcı bilgiler verdi.
28 Şubat'ı araştıran Darbe Alt Komisyonu, ilk olarak o dönemde Sabah gazetesinin sahibi olan Dinç Bilgin'i dinledi.

Dinç Bilgin,1 kere Genelkurmay Başkanlığı'na davet edildiğini ifade ederek, "O dönemde üst düzey bazı komutanlar, gazetedeki köşe yazılarından şikayetlerini dile getirdiler. O süreçte Doğan Grubuyla aramızda kıyasıya rekabet vardı. Bu iş bir ara siyasete de yansıdı. Biz DYP'ye destek olduk, Doğan Grubu da Anavatan Partisi'ne" dedi.

Komisyon, Dinç Bilgin'in ardından Aydın Doğan'ı konuk etti.


Aydın Doğan da, Fadime Şahin olayında medyanın, Emniyet ve MİT tarafından kullanılmış olabileceğini düşündüğünü söyledi.

Doğan "28 Şubat'ta asker yönetime el koysun demedim, diyemem de. Çünkü askerin olduğu yönetimde yayın olmaz, benim ana işim yayıncılık" diye konuştu.

28 Şubat Komisyonu'nun ağırlayacağı isimler arasında Turgay Ciner, Mehmet Emin Karamehmet ve Zafer Mutlu da bulunuyor. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.