Türkler çılgın müşteri

Chopard, en iyi müşteriyi Türkiye'de buldu. Bir saate 250 bin dolar ödeyenleri görünce İstanbul'da karargah kurdu

Dünyaca ünlü İsviçreli saat ve mücevher markası Chopard, "Red Carpet 2013" koleksiyonunu Londra'dan sonra İstanbul'da tanıttı. Büyük tanıtım şovunu, marka elçisi manken Petra Nemcova yaptı. Chopard Yönetim Kurulu Başkanı Caroline Scheufele, Türkiye'deseçkin müşterileri olduğunu belirterek "Biz burada 250 bin dolarlık saatlerimizi, 300 bin dolarlık mücevherlerimizi çok rahat satıyoruz. Türkiye ciro sıralamasında 6'ncı oldu" diye konuştu. Scheufele, ziyaret ettiği Topkapı Sarayı'nda çiçek motifleri ile turkuaz rengine bayıldığını belirtti.
OSMANLI MOTİFLİ
"1998'den beri Cannes Film Festivali'nin sponsoruyuz. Her yıl kırmızı halı koleksiyonu hazırlıyoruz. 2014'te Osmanlı motiflerini kullanacağım" dedi. Sait Halim Paşa Yalası'nda yapılan koleksiyon tanıtımına, sosyetenin ünlü isimleri Feryal Gülman, Etel Baler, Sedef Karamehmet katıldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.