İşimiz yaş

Kar yağmadı! Yağışlar azaldı, kuraklık kapıya dayandı. Yaklaşık 20 milyon nüfusu olan İstanbul'daki ise alarm vermeye başladı.

Kar yağmadı, vatandaş kara kara düşünmeye başladı. Kış yerine bahar havası yaşayan yurdum insanının aklı havada kaldı! Yağmur damlaları bile kendini unuttuturken kuraklık tehlikesi kapıya dayandı. Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü'nün (DSİ) son verileri de susuz yazın kanıtıydı! Yaklaşık 20 milyonluk nüfusu ile çok sayıda ülkeden büyük olan İstanbul'un barajları ise alarm vermeye başladı. Buna göre İstanbul'daki 9 barajın su oranı, yüzde 50'nin altında kaldı. Sadece Ömerli Barajı'nda yüzde 41.86 oranında su olduğu diğer barajların ise deyim yerindeyse kurumaya başladığı açıklandı.
'PLANLARIMIZ HAZIR'
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ise İstanbul'daki kuraklıkla ilgili bir açıklama yaptı. "İstanbul'u susuz bırakmayacağız. Kuraklık devam etse bile İstanbul'un içme suyu ihtiyacını karşılamak için alternatif planlarımız var" dedi. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş da 'Türkiye genelinde kuraklık hakim ama buna rağmen su problemini konuşmuyoruz. Barajlarda seviye düşük ama biz İstanbul'un su problemi yaşamayacağını söylüyoruz. 186 kilometreden Melen'den su getirdik. 136 kilometre daha yeni bir hat yaptık' diye konuştu.
EN İYİSİ İZMİR...
Öte yandan başkent Ankara'da da barajlardaki ortalam su seviyesi yüzde 36'ya geriledi. İzmir'in durumu ise İstanbul ve Ankara'ya göre daha iyi haldeydi.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.