Almanlar çıldırdı!

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından bugün temeli atılan 3.Havalimanı Almanların gündeminde. 3. Havalimanı Almanları çıldırttı

Ülkenin önemli basın kuruluşu Deutsche Welle haberi manşetlerine taşıdı. Alman basın kuruluşunun haberi veriş şekli ise hayli ilginç oldu. Kuruluş haberi internet sitesinde "Tarihi proje mi, çevre felaketi mi?" başlığı ile verdi.
Haberin yayına girmesinden hemen sonra Hürriyet gazetesi haberi alıntılayarak kısa sürede okuyucularına servis etmesi dikkatlerden kaçmadı.
KENDİLERİNE RAKİP GÖRDÜKLERİNİ İTİRAF ETTİLER
Sözkonusu haberde Alman basın kuruluşu 3.Havalimanı'nın Frankfurt Havalimanı'na rakip olduğunu da belirterek okuyucularına bu detayı vermeyi unutmadı. Haberde konuya ilişkin şu ifadeler yeraldı.
"Aynı anda 500 uçağın park edebileceği 3'üncü havalimanı, Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon Ortak Girişim Grubu tarafından inşa edilecek. Avrupa'da Heatrow ve Frankfurt havalimanlarına rakip olacak olan yeni havalimanının 2018'de faaliyete geçmesi planlanıyor.

KAYGILIYIZ!

Haberi çevre üzerinden veren Deutsche Welle çevre üzerinden verdiği haberinde çevrecilerin çok kaygılı olduklarını yazdı. Deutsche Welle'ye göre havalimanı için yapılacak inşaat çevreye çok zarar verecek olduğu detayları ile anlatıldı. Haberini Çevre Mühendisleri Odası Başkanı Baran Bozoğlu'dan aldığı bilgiler ile destekleyen Deutsche Welle sözkonusu basın kuruluşu Bozoğlu'nun açtığı davalar ile haberini destekledi. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.