İstismar reklam

Ünlü giyim markası Koton reklamlarında çocukları oynattı; ortalık ayağa kalktı. Süslü püslü çocuklarla istismar yapıldığı iddia edildi...

Yeni sezon reklamlarında çocukları allayıp pullayıp kamera karşısına geçiren Koton, eleştiri oklarının hedefi haline geldi. "Tarzı olan çocuklar" reklam filminde 6-11 yaş arasındaki kız ve erkek çocuklara makyaj yaptırıp ekrana getiren Koton'a 'çocuk istismarcısı' damgası vuruldu. Özellikle reklam afişinde, "Babamın tuttuğu takımı değil renklerini sevdiğim takımı tutarım" mesajı vererek ebeveynlere karşı asi olmayı bilinçaltı mesajı olarak verdiği iddia edilen Koton'u sanal alemde de herkes topa tuttu. Yayınlanan reklamla "Çocuk istismarı" yapıldığını söyleyen binlerce vatandaş, bu reklamın derhal kaldırılmasını istedi. Reklamda kız çocuklarının şuh duruşları da dikkat çekti. Ses getiren reklam konusunda Koton'un bir açıklama yapması bekleniyor. İşte sanal alemden gelen eleştiriler...
-Boya küpüne soktuklarınız daha ufacık çocuklar, çocuk giyimine yönelik reklam anlayışınız bu mu? İğrençsiniz...
-
Çocuk giyimini cinsiyetleri üzerinden pazarlamaya utanmıyor musunuz, ahlaksızlar...
-Anneler ve vicdan sahipleri, Koton'u saçma sapan çocuk kıyafet reklamlarına son vermeye davet etmeli.
-
Koton reklamaları pedofiliyi teşvik sınırında gezmiş, derhal kaldırılmalı!!!!!!
-Afişlerindeki makyajlı çocuk mankenlerden küçük birer kadın yaratan Koton, ülkedeki çocuk istismarı rakamlarından haberiniz var mı?
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.