Efsane hat uzadı

Türkiye'nin en uzun otobüs hattı Cevizlibağ-Tuzla 500T'nin güzergahı değişti, sosyal medyada günün konusu oldu.İstanbullular gün boyunca 500T'yi konuştu.

İstanbul'un en uzun mesafeli otobüs hatlarından biri olan 500T'nin güzergahı değişti. İETT, internet sitesinden yaptığı açıklamada, otobüs hattının güzergahının değiştiğini duyurdu. Otobüsün gidiş-dönüş sefer süresi 240 dakika olarak belirlendi. 26 yıl önce yola çıkan 500T otobüs hattı, 150 dakikalık yolculuk süresi, 98 kilometrelik yol mesafesiyle adeta bir efsane olmuş durumda. Anadolu yakasındaki Tuzla Şifa Mahallesi'nden yola çıkan 500T otobüsü, 87 durağa uğrayarak ortalama 150 dakika sonra Avrupa yakasındaki Cevizlibağ'a ulaşıyordu.
İETT'NİN AÇIKLAMASI
internet sitesindeki açıklamasında, "500T Şifa Mahallesi- Cevizlibağ hattının güzergahı; Şifa Mahallesi- Tuzla Köprüsü-Kaynarca-Pendik Köprüsü-Kartal Metro-Kozyatağı- Kavacık Köprüsü-4.Levent-Nurtepe Viyadüğü-Edirnekapı-Cevizlibağ- Zeytinburnu Çırpıcı olarak değişmiştir" ifadesi kullanıldı.
SOSYAL MEDYA YIKILDI

- Üzerinde güneş batmayan hat.
-500T hattına binmeyen lütfen İstanbul'dan bahsetmesin. nn
-500T
hattını Zeytinburnu'na doğru uzatmışlar. Vizontele'deki replik geldi aklıma: 'Gerekirse Himalayalar'a kadar giderim!'
-Şöyle bir söz vardı: İstanbul'da emniyet şeridini 2 araç kullanabilir; ambulans ve 500T.
-500T'ye binip gitsek ya seninle. nn500T güzergah değiştirerek yeni maceralar için yoluna devam edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.