Bu biberonun fiyatı dudak uçuklatıyor

Bir firma tarafından tasarlanan, 22 karatlık 2 bin 200 pırlanta taş bulunan biberon, 59 bin liradan satışa sunuldu.

Firmanın sahibi Ömer Kaya, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yaklaşık iki yıl önce piyasaya sürdükleri kendi tasarımları pırlanta emziğin yurt içi ve dışında talep gördüğünü, halen 22 bin liradan sattıklarını söyledi.
Altın emzik ve biberon da ürettiklerini dile getiren Kaya, altın biberonun 2 bin liradan alıcı bulduğunu anlattı.
Bir süredir üzerinde çalıştıkları yine kendi tasarımları olan, patentleri kendilerine ait pırlanta biberonu da satışa sunduklarını dile getiren Kaya, şöyle konuştu:
"Bebeklere hediye anlamında çeyrek altın, bileklik, tulum ve oyuncak gibi klasik hediyelerin dışına çıkmak isteyenlerin bu biberona da ilgi göstereceğine inanıyorum. Biberonun ağızlık ile cam kısmı (mamanın ya da sütün doldurulduğu bölüm) arasındaki kısım 24 gram 18 ayar altından yapıldı. Bu altın kısmın üzerine 2 bin 200 pırlanta taş işlendi. 22 karatlık pırlantanın bulunduğu bu biberonu 59 bin liradan satışa sunduk. İstanbul Mücevher Fuarı'nda görücüye çıkan pırlanta biberon altın, ilk gününde ilgi gördü."
Pırlanta emziğe yurt içi ve dışında özellikle Arapların ilgi gösterdiğini ve satışlarının oldukça iyi gittiğini belirten Kaya, pırlanta biberonu da Türkiye pazarına sunduktan sonra ihraç edeceklerini sözlerine ekledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.