Bayram tatiline çıkacaklara kötü haber

Ramazan Bayramı öncesinde yolcu otobüslerinde biletlerin büyük bölümü tükendi. Otobüs firmaları, ek seferler düzenleyerek vatandaşların mağduriyetlerini önlemeye çalışacak.

Türkiye Otobüsçüler Federasyonu (TOFED) Başkanı Mehmet Erdoğan, sektörde en yoğun sezonun her yıl 15 Mayıs-15 Ekim tarihleri arasında olduğunu belirtti.
Erdoğan, "Bu yıl sezon, sektör için kötü başladı. 15 Mayıs itibarıyla tatil sezonunun açılması gerekiyordu ancak genel seçimler, üniversiteye giriş sınavı, ramazan ve havaların yağışlı olması dolayısıyla sezon 15 Temmuz-15 Eylül arasında gerçekleşecek. Okulların açılmasıyla da sezon sona erecek. Tatil sezonu bu yıl iki aya sıkıştı" diye konuştu.
Ramazan Bayramı'nın 16-19 Temmuz tarihlerinde gerçekleşeceğini anımsatan TOFED Başkanı Erdoğan, "Bayram dolayısıyla yolculuklar 10 Temmuz'da başlıyor. Yoğun talep nedeniyle bayrama sayılı günler kala otobüs biletlerinin büyük kısmı tükendi. Tükenen otobüs biletlerinin güzergahları ağırlıklı olarak tatil yörelerine" dedi.
Türkiye genelinde 349 otobüs firmasının 8 bin otobüsle hizmet verdiğini belirten Erdoğan, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından B2 ve D2 yetki belgeli otobüslere izin verilmesi için başvuruda bulunduklarını, iznin çıkmasıyla bayram süresince yaklaşık 7 milyon yolcuya hizmet vereceklerini anlattı. Erdoğan, bu sayede vatandaşların mağduriyet yaşamalarının önüne geçileceğini ifade etti. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.