Tatilde 4 günlük kaza bilançosu

Ramazan Bayramı tatili öncesindeki 2 gün ile bayramın 1 ve 2’nci günü olmak üzere 4 gün boyunca trafik kazalarında 64 kişi öldü.

Alınan tüm önlemlere ve yapılan tüm uyarılara karşın, trafik kazalarında bu Ramazan Bayramı tatilinde de bilanço ağır oldu, yollar kan gölüne döndü.
Tatilciler çarşamba günü öğleden sonra yollara çıkmaya başlarken, yurt genelinden, peş peşe kaza haberleri geldi. 4 gündeki kazalarda ölü ve yaralı sayıları şöyle:
4 GÜNDE YAŞANAN KAZA BİLANÇOSU
- 15 Temmuz Çarşamba günü meydana gelen 17 kazada 16 kişi öldü, 145 kişi yaralandı.
Arife Günü olan 16 Temmuz Perşembe günü ise 21 kazada, 23 kişi öldü, 76 kişi yaralandı.
- Ramazan Bayramı'nın 1'inci günü olan 17 Temmuz Cuma günü meydana gelen 18 kazada, 16 kişi öldü, 55 kişi de yaralandı.
- Ramazan Bayramı'nın 2'nci günü olan 18 Temmuz Cumartesi günü ise saat 14.00'e kadar meydana gelen 5 kazada 9 kişi öldü, 36 kişi de yaralandı.
GÜN GÜN KAZALAR
Doğan Haber Ajansı muhabirlerinin geçtiği haberlere göre yurt genelinde 4 günde kazaların meydana geldiği yerler ve ölenlerin kimlikleri, günler itibariyle şöyle:
15 Temmuz Çarşamba: Bolu'da 7 ölü, 39 yaralı, Niğde'de 2 ölü, 5 yaralı, Bursa'da 2 ölü, 1 yaralı, Çorum'da 1 ölü, 40 yaralı, Yozgat'ta 1 ölü, 5 yaralı, Uşak'ta 1 ölü, 4 yaralı, Konya'da 1 ölü, 5 yaralı, İzmir'de 1 ölü, Balıkesir'de TIR'a çarpan minibüste 18 kişi yaralandı. Elazığ'da 7, Karabük'te 6, Antalya'da iki kazada 5, Siirt'te 3, Sivas'ta 3, Van'da 2, Bursa'da 1 kişi yaralandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.