Doğan'a kaçakçılık sorgusu

Hürriyet'in patronu Aydın Doğan, Petrol Ofisi'nde akaryakıt kaçakçılığı yaptığı suçlamasıyla savcıya tam 3 saat ifade verdi

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, 2008'de Doğan Grubu yöneticilerinin de bulunduğu 50'ye yakın şüpheli hakkında açılan Petrol Ofisi (POAŞ) soruşturma dosyasını yeniden açtı. Terör ve Örgütlü Suçlar Bürosu, şüphelilerin ifadelerini almaya başladı. Gümrük vergisini eksik ödeyerek akaryakıt kaçakçılığı yapmakla suçlanan şüpheli ve müştekiler, bir bir adliyeye çağrıldı. İşadamı Hayyam Garipoğlu da müşteki olarak geçtiğimiz Cuma günü ifade vermiş Aydın Doğan'dan şikayetçi olmuştu. "Doğan Grubu hakkımda sayısız haber yaptı. Beni zor duruma düşürdüler" diye konuşmuştu.
3 SAAT SORGULANDI
Soruşturma kapsamında dün ise Aydın Doğan şüpheli sıfatıyla ifade verdi. Saat 10.00'da İstanbul Adliyesi'ne protokol kapısında giren Doğan, 7 avukatı ile birlikte 7. kattaki Terör ve Örgütlü Suçlar Bürosu'na çıktı. Soruşturma Savcısı Adem Meral'in sorularını cevaplandırdı. Yaklaşık 3 saat sorgulanan Doğan'ın ifadesinde kaçakçılık iddialarını reddettiği öğrenildi. Soruşturma kapsamında 13 Temmuz 2015'te Doğan'ın kızı Hanzade Doğan Boyner'in şüpheli sıfatıyla ifadesi alınmıştı... Boyner "Soruşturmaya konu olan Point ve Pouk şirketleri Petrol Ofisi'nin bağlı kuruluşlarıdır. Ancak benim görev aldığım süre içerisinde şirketlerin her ikisi de tasfiye aşamasındaydı" diyerek iddiaları reddetmişti.
Nazif KARAMAN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.