Sözcü Gazetesi bugün resmi Twitter hesabından; "Diyanet bol keseden savuruyor! Logosuna 1.2 milyon lira" yazdığı bir tweet atarak sitesindeki bir haberine link verdi. Haberde Diyanet İşleri Başkanlığı'nın TRT'den Anadolu isimli kanalı devraldığından, ve logo değiştirerek Diyanet TV'ye çevirdiğinden bahsedilerek, Diyanet'in kanal için yaptığı ihalede 1 milyon 257 bin liralık harcaması olduğu da eklendi. Sözcü, bu haber için herhangi bir kaynak göstermedi.
Sözcü'nün Tweetinde kullandığı gibi haber içeriğinde "logo değişikliği için 1.2 milyon harcandı" anlamı taşıyacak herhangi bir cümle kullanmadığı, toplam ihale harcamaları belirtilirken, logo değişikliği için 1.2 milyon dolar harcandığı algısı yaratmaya çalışan Sözcü bilinçli bir şekilde çarpıtarak Diyanet'i itibarsızlaştırma çalışmasına başladı.
FETÖ VE DOĞAN SÖZCÜ ÜZERİNDEN SALDIRIYA GEÇTİ
Hükümetin Cuma namazı düzenlemesi halktan büyük destek alınca çılgına dönen Doğan ve FETÖ medyası birleşerek ortak saldırıya geçip Diyanet'e yönelik iftira kampanyasına başlamıştı. Doğan ve FETÖ'nün yalan haberleri büyük tepki alınca Diyanet'e yönelik iftira kampanyasına son verdi. Şimdi de FETÖ'yle işbirliği içinde olan Sözcü gazetesi Diyanet'e saldırıya geçti. Sözcü'nün kasıtlı bir şekilde yalan haberlerle Diyanet'e yönelik algı operasyonu yapmasının ardında FETÖ ve Doğan medyası mı var sorusu akıllara geldi...
FETÖ VE DOĞAN MEDYASI AHLAKSIZ BİR ŞEKİLDE DİYANET'İ HEDEF ALMIŞTI