Stat araması

atv’nin sevilen yarışma programı ‘Kim Milyoner Olmak İster’de sorulan ‘Dünyanın izleyici kapasitesi olarak en büyük stadyumu nerededir?’ sorusu günün en çok aranan konuları arasına girdi

Selçuk Yöntem'in sunumuyla dün atv ekranlarında 580. bölümüyle yayınlanan Kim Milyoner Olmak İster'de İbrahim Yağcı adlı yarışmacı 30 bin TL için sorulan soruda doğru yanıt veremedi. Yağcı'ya sorulan 'Dünyanın izleyici kapasitesi olarak en büyük stadyumu nerededir?' sorusu ise günün en çok aranan konuları arasına girdi. Şıklar ise Brezilya, İspanya, Kuzey Kore, Çin idi. Yarışmacı bu soruda çift joker hakkını kullandı ama doğru cevabı (Kuzey Kore) bilemedi. Brezilya cevabını verdi. Yarışmadan 15 bin TL ile ayrıldı. Dünyanın en büyük stadı Kuzey Kore'nin başkenti Pyongyang'daki Rungrado 1 Mayıs Stadyumu'nun özellikleri ise şu şekilde: 1 Mayıs 1989 günü tamamlanıp açılan bu çok amaçlı stadyum 207.000 metrekareden fazla alan kaplıyor ve 150.000 kişi kapasitesi bulunuyor. Stat futbol maçları, atletik etkinlikler ve Arirang adlı kitlesel jimnastik, kareografi ve dans festivali için kullanılıyor. Deniz kabuğunu andıran çatısında halka biçimli 16 kemer var ve manolya çiçeğine benziyor.

Sekiz katlı olan Rungrado Stadyumu'nun çatısının yarım kubbeleri yerden 60 metre yüksekte bulunuyor.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.