Acılı Google

Adanalı Doğukan Özkan, ünlü hacker gruplarına taş çıkarttı. Lokanta işletmecisi genç, uzun çalışmalar sonucu önce Facebook’un ardından Google’ın açığını buldu! Tüm dünya şoke oldu!

Adana'da yaşayan lokanta işletmecisi Doğukan Özkan (32), mesleğini bir kenara bıraktı. Hackerlığa merak sardı! Uzun çalışmalar sonucunda, milyonlarca insanın kullandığı sosyal medya hesabı Facebook'un inanılmaz bir açığını ortaya çıkardı. "Mark'a mesaj attım" Facebook'ta arkadaş ekleme butonu olmadığı halde 'arkadaş ekleme' açığını bulan Özkan, durumu hemen sosyal medyanın kurucusu Mark Zuckerberg'e mesajla anlattı. Bunun üzerine harekete geçen Zuckerberg ve ekibi bu açığı milli hackerımız Özkan sayesinde kapattı. Ancak kendisini 'iyi niyetli hacker' olarak tanıtan Özkan, durmadı. Bu defa hedefinde internet ve yazılım şirketi Google vardı. Dünyaca ünlü arama motorunun 'inbox' isimli elektronik posta sistemini incelemeye aldı. Ortaya çıkan sonuç şok etkisi yarattı. Özkan, milyonlarca insanın kişisel bilgilerini depolayan sistemin açığıyla pek çok kişinin adres ve telefon bilgilerine ulaştı. Bulduğu açıkla ilgili ayrıntılı bilgi vermekten kaçınan Doğukan Özkan, "Google'ın gizlilik sözleşmesine göre kimsenin kişisel bilgilerine başkasının ulaşması mümkün değil. Oysa ben, kişilerin telefon numarası, adresleri, doğum tarihleri, eğitim bilgileri ve profil resimlerine bile ulaşabiliyorum. Buradan Google yetkililerini uyarıyorum. Bu açığı kapatmak için lütfen harekete geçin" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.