7 yıl sonra ilk

Nabi Avcı, 2010’daki Mavi Marmara saldırısından sonra İsrail’e giden ilk bakan olacak. Avcı, Mescid-i Aksa’yı da ziyaret edecek...

Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı, 7-8 Şubat'ta Tel Aviv'de düzenlenecek 23. Uluslararası Akdeniz Turizm Market Fuarı'na (IMTM 2017) katılacak. Bakan Avcı, İsrail'le ilişkilerin gerildiği 2010'daki Mavi Marmara saldırısının ardından ülkeye üst düzey temas gerçekleştirecek ilk bakan olacak. Bakan Avcı, ziyaretinin ilk gününde fuarın açılışından önce mevkidaşı İsrail Kültür Bakanı Miri Regev ile bir araya gelecek. Bu görüşmede iki ülke arasındaki kültür ve turizm faaliyetleri masaya yatırılacak. Mavi Marmara saldırısı öncesi 2008 yılında İsrail'den Türkiye'ye gelen turist sayısı 560 bine ulaşmıştı. Saldırının ardından bu rakam 50 bine kadar gerilerken, geçtiğimiz yıl yaklaşık 200 bin İsrailli turist Türkiye'yi ziyaret etti. Hedef yeniden İsrailli turist sayısını 500 binlere çıkartmak. 2010'daki Mavi Marmara saldırısının ardından tarihi önemdeki ilk üst düzey temasta Avcı, Filistin'in Ramallah kentine de geçerek Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "yanınızdayız" mesajını Filistinlilere iletecek. Avcı, Filistin lideri Yaser Arafat'ın müzesi ve kabrini de ziyaret edecek. Bakan Avcı, Kudüs temasları çerçevesinde ise Mescid-i Aksa'yı ziyaret edecek. Bakan Avcı, Eski Kudüs Fotoğraf Sergisi açılışına da katılacak.
BARIŞ ŞİMŞEK GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.