FETÖ’yü deşifre eden 3 dönem...

FETÖ'ye yönelik soruşturmalar kapsamındaki gizli tanık ifadeleri, örgütün gizlenme konusunda zayıf kaldığı 3 dönemin üniversite, Yargıçlar ve Savcılar Birliği (YARSAV) üyeliği ve 2014'te yapılan HSYK seçimleri olduğunu ortaya koydu.
'ÖLÜM KALIM SAVAŞI...'
Savcılıklarca ifadesi alınan gizli tanık Defne, FETÖ'nün mahrem yapılanmasına yönelik önemli bilgiler verdi. Defne, talimat gereği şehir dışına çıkan örgüt üyelerinin, HTS kayıtlarından belirlenmesi ihtimaline karşı, şahsi cep telefonlarını yanlarına kesinlikle almadıklarını belirtti. Örgütün en fazla üzerinde durduğu konunun tedbir olduğuna da değinen gizli tanık Defne, FETÖ'nün 3 dönemde tedbirsiz davrandığını bildirdi. Bunlardan ilkinin üniversite dönemi olduğunu belirten Defne, bu dönemde FETÖ mensuplarının açıkça Zaman gazetesi, Sızıntı dergisi aboneliği için uğraştığını, kurban ve fitre topladığını anlattı. Gizli tanık ikinci dönemin YARSAV üyeliği dönemi olduğunu, örgüt mensubu hâkim ve savcıların, YARSAV'ı Ömer Faruk Eminağaoğlu'ndan almak ve birliğe egemen olmak için üye olduklarını ve zamanla çoğunluğu ele geçirdiklerini kaydetti. Örgütün gizlenme konusunda tedbirsiz davrandığı üçüncü dönemin ise 2014'te yapılan HSYK seçimleri olduğuna işaret eden Defne, FETÖ'nün seçim çalışmalarına bir yıl önceden başladığını söyleyerek, "HSYK seçimlerine ölüm kalım savaşı olarak bakılmış ve bütün Gülenci hâkim-savcılar seferber edilmiştir" dedi.
SABAH GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.