Sözcü ve Posta'dan 28 Şubat manşeti

CHP'li Barış Yarkadaş bazı fotoğrafları paylaşarak ve çarpıtarak toplumda tepki oluşturmaya çalıştı. Sözcü ve Posta gazeteleri attıkları manşetlerle algı operasyonuna destek çıktı. Bu yapılan, manşetlerle gelen 28 Şubat sürecini yeniden hatırlattı, 28 Şubat kafasının halen bitmediğini göstermiş oldu.

Türkiye'ye karanlık bir dönem yaşatan 28 şubat manşetleri yeniden hortladı. CHP Milletvekili Barış Yarkadaş paylaştı, Posta ve Sözcü manşetine taşıdı. Olay, başta Hürriyet ve Doğan medyasının olmak üzere gazete manşetleriyle gelen 28 Şubat'ı yeniden hatırlattı.

CHP'li Yarkadaş, laiklik hassasiyeti yaratarak ve toplumu korkutarak provoke etmeye çalıştı. 28 Şubat kafası da hemen harekete geçti provokasyona ve algı operasyonuna başladı. Okulda çekildiği ama nerede ve ne zaman olduğu bilinmeyen fotoğraflar paylaşan Yarkadaş, "çocuklar ağır bir istismarla karşı karşıya" diyerek olayı saptırmaya ve toplumda tepki oluşmasını sağlamaya çalıştı.

Sözcü gazetesi de olayı laiklik hassasiyetine bağlayarak Milli Eğitim Bakanlığı'nın, "laikliğe açılan savaşın kumanda merkezi" olduğunu söyleyerek "Devlet okulunda kapanma partisi" başlığıyla manşetten verdi. Laiklik karşıtı bir oluşum varmış gibi algı oluşturmaya çalıştı.

28 Şubat sürecinin önemli figürlerinden Hürriyet gazetesinin sahibi Aydın Doğan'ın Posta gazetesi de Yarkadaş'a destek çıkarak algı yönetimine ortak oldu. Gazete, haberi "Eğitim kapandı" başlığıyla manşete taşıdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.