Bir can 'Öykü'sü

Lösemiye yakalanan Öykü’nün yaşaması ilik nakline bağlıydı. 1 ay içinde nakil olması şarttı. Türkiye’nin kalbi, küçük kız için attı. 76 ilde ve 12 ülkede kampanya başlatıldı. Mahkumlar, TAKVİM’e mektup göndererek “Biz de hazırız” çağrısı yaptı. Donör sayısı rekor kırdı. 2 ayda 100 bin rakamına ulaşıldı. Bağışlar, çok sayıda hastanın umudunu arttırdı.

İzmir'de 3.5 yaşındaki Öykü Arin Yazıcı, geçen Kasım'da lösemiye yakalandığını öğrendi. Çocuğun tek çaresi ilik nakliydi. TAKVİM, Öykü'nün imdat sesine kulak verdi. Vatandaşlar donör olmak için sıraya girdi. 76 ilde ve 12 ülkede "Öykü Arin'e Umut Ol" kampanyası düzenlendi. TAKVİM'e yüzlerce mektup gönderen mahkumlar "Biz de hazırız" dedi. Binlerce kişi donör olmak için Türk Kızılayı'na akın etti. Ancak henüz Öykü için müjdeli haber gelmedi. Küçük kız için 1 aylık kritik sürece girildi. Öykü'yü ziyaret eden Türk Kızılayı Genel Başkanı Kerem Kınık, "Öykü ve ailesinin yaptığı farkındalık dalgası sayesinde, 2018'de 110 bin bağışçı olmuştu, son iki ayda 100 bin rakamına ulaştık" dedi. Anne Eylem Yazıcı ise şunları söyledi: "1 ay süremiz kaldı. İlik bulunmazsa yarı uyumlu olan benden nakil yapılacak. Donör bulma aciliyeti devam edecek. Öykü birçok çocuğa umut oldu. Kök hücre bağışında bulunan bir donörün iliği, Almanya'daki birisine uymuş. Buna benzer birçok haber aldık."

Türkiye, Öykü'yü yaşatmak için kenetlendi. Vatandaşlar, donör olmak için kan verdi.

Anne Eylem Yazıcı, "Kızımın ilik nakli olması için 1 ay süresi kaldı" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.