İstanbul, Ankara, Adana ve Antalya 31 Mart yerel seçim anketi! İşte il il anket sonuçlarında son durum...

31 Mart yerel seçimlerine çok az bir zaman kaldı. Şimdi vatandaşlar büyük bir merakla seçim anketlerindeki son durumu merak ediyor. Peki, İstanbul, Ankara, Adana ve Antalya yerel 31 Mart yerel seçim anketinde son durum ne? İşte ORC'nin 31 Mart öncesi son anketi...

31 Mart yerel seçimlerine 5 gün kaldı. Milyonlarca kişi 31 Mart'ta sandık başına gidecek. Vatandaşlar seçime az bir süre kala seçim anketlerindeki son durumu merak ediyor. İstanbul, Ankara, Adana ve Antalya yerel seçim anketlerindeki son durumu sizin için derledik. ORC Araştırma, 31 Mart yerel seçimlerine ilişkin son anket sonuçlarını paylaştı. İstanbul'da yüzde 2,4 fark ile Ankara'da ise yüzde 0,7 ile AK Parti önde.


24 Haziran seçimlerinde yaptığı anketler ile en yakın tahminlere ulaşan araştırma şirketi ORC, elindeki son anketi paylaştı.

İSTANBUL
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı yarışında, yüzde 49,6 ile Binali Yıldırım önde gözüküyor.

ANKARA
Ankette, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nda ise Cumhur İttifakı'nın AK Parti adayı Mehmet Özhaseki'nin yüzde 48,6 ile önde olduğu belirtildi.

İZMİR
İzmir Büyükşehir Belediyesi Başkanı adaylığında, Millet İttifakı'nın CHP adayı Tunç Soyer yüzde 54,7 ile önde.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.