Köprü çalışması son dakika ne zaman bitecek? İBB FSM trafik durumu! 15 Temmuz ve FSM köprü çalışması bitiş tarihleri

FSM köprü çalışması ne zaman bitecek? Planlı bir çalışma olarak başlatılan FSM köprüsündeki tadilat trafiği durma noktasına getirdi. Bugün başlayan onarım çalışmasını bilmeyen vatandaşlarsa trafikte mahsur kaldı. İnternette de FSM köprü çalışması ne zaman bitecek, FSM trafik durumu nedir, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü tadilatı ne kadar sürecek gibi sorulara yanıt aranıyor. Yapılan açıklamada, "Çalışmalara 27 Haziran 2019 tarihinde başlanarak 17 Ağustos 2019'da bitirilmesi planlanmaktadır" ifadelerine yer verildi. 50 gün sürecek bakım ve onarım çalışmaları kapsamında her iki köprüde bazı şeritler kapatıldı.

FSM köprü çalışması ne zaman bitecek? Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde gerçekleştirilen tadilat sebebiyle trafikte büyük bir yoğunluk oluşmuş durumda. İnternette ise FSM köprü çalışması ne zaman bitecek, tadilat ne kadar sürecek, FSM trafik durumu nedir gibi sorulara yanıt aranıyor. Biz de bu konuyu sizler için inceledik ve haberimize ekledik. Peki FSM köprü çalışması ne zaman bitecek? Fatih Sultan Mehmet Köprüsü tadilatı ne kadar sürecek? Fatih Sultan Mehmet Köprüsü, İstanbul'da Kavacık ile Hisarüstü arasında, Asya ile Avrupa'yı Boğaziçi Köprüsü'nden sonra ikinci kez bağlayan asma köprü. Yapımına 4 Ocak 1986'da başlanılan ve ankraj blokları arasındaki uzunluğu 1.510 m, orta açıklığı 1.090 m, genişliği 39 m, denizden yüksekliği 64 m'dir

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.