Starbucks, kafeler, düğün salonları, kahvehane, kuaför, berberler spor salonu ve AVM ne zaman açılacak? Net tarih verildi mi?

Kahvehaneler, kafeler ne zaman açılacak? Corona virüsü salgınını önlemek amacıyla İçişleri Bakanlığı tarafından alınan kararla bazı işletmelerin faaliyetleri geçici süreliğine durdurulmuştu. Türkiye genelinde virüse karşı önlemler artırıldı. Virüsün yayılmasını önlemek için mücadele sürerken, Google'da en çok aranılanlar araında kapatılan mekanların ne zaman açılacağı oldu. Peki, kahvehaneler, kafeler spor salonu, berberler, düğün salonları ne zaman açılacak? Tarih belli oldu mu? Kafeler, düğün salonları, kahvehane, kuaför ve berberlerin ne zaman açılacağı henüz belli olmadı. Bakanlık tarafından resmi açıklama geldiğinde haberimizin içerisinde yer alacak.

Kahvehaneler, kafeler, spor salonları ne zaman açılacak Corona virüsü nedeniyle bazı işletmelerin faaliyetleri geçici süreliğine durdurulmuştu. İçişleri Bakanlığınca, 81 il valiliğine gönderilen corona virüsü tedbirleri konulu ek bir genelge ile 17 Mart itibarıyla belirlenen mekanlar kapanmıştı. Son günlerde arama motoru Google'da en çok aranılanlar arasında kapalı mekanların ne zaman açılacağı araştırılıyor. Ancak, kahvehaneler, spor salonları ve berberler gibi kapalı mekanların hangi tarihte açıklanacağı henüz belli olmadı.. Bakanlık tarafından resmi açıklama geldiğinde haberimizin içerisinde yer alacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.