Koronavirüs Bilim Kurulu Üyesi Hasan Tezer uyardı: Sohbeti kısa kesin

Pandemide 'kontrollü normalleşme dönemi' başladı. Pazartesi günü, kuaför ve berberler açıldı. Koronavirüs Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Hasan Tezer ise uyardı.

Pandemide 'kontrollü normalleşme dönemi' başladı. Pazartesi günü, kuaför ve berberler açıldı. Koronavirüs Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Hasan Tezer ise uyardı. Berberlerde sohbetin kısa tutulmasını söyleyen Prof. Dr. "Berberde çay içmeyin. Gazete okumayın, yiyecek tüketmeyin. Salonlara girerken maske takın. Berberle temas etmeyin. Koltuk sayısı az olsun. Aralarında mesafeler olacak. Orada 3'üncü bir kişi oturarak beklemeyecek" ifadesini kullandı.
HEMEN BİTMEYECEK
Prof. Dr. Tezer, salgının hemen bitmeyeceğini söyledi. "Belki 2021 yılında da olacak. Bizim istediğimiz şey kurallara uyarak bu süreci rahatlatabilmek" dedi.

VİRÜSÜ ARTIK TANIYORUZ
Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Tevfik Özlü, Corona salgınında Türkiye'nin henüz birinci dalgayı atlatmadığını söyledi. "Güney Kore, Singapur, Çin, birinci dalgayı büyük oranda kontrol altına alıp bitirdiler. Şimdi onlarda ikinci dalga korkusu var" dedi. İkinci dalganın birinci kadar ürkütücü olmayacağını belirten Prof. Dr. Özlü, şöyle devam etti: Çünkü virüsü tanıdık ve daha deneyimliyiz. Aldığımız önlemlerin işe yaradığını gördük. Ancak aşı bulununcaya kadar virüs bizi tehdit etmeye devam edecek." GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.