2020 üniversite taban-tavan puanları başarı sıralamaları! YKS 2 yıllık (önlisans) ve 4 Yıllık (lisans) bölümü

2 yıllık (önlisans) ve 4 Yıllık (lisans) bölümü 2020 üniversite taban-tavan puanları başarı sıralamaları oldukça merak ediliyor. 3 oturum halinde gerçekleştirilen YSK'nin birinci oturumu dün tamamlandı. 2. ve 3. oturum ise bugün düzenlendi. Sınav heyecanını atan öğrenciler gözlerini tercihlere ve tercih puanlarına çevirdiler. YKS 2020 taban tavan puanları açıklandı mı? YKS yüzdelik dilimleri belli oldu mu? gibi soruların yanıtları merak konusu oldu.İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de

YKS heyecanını atan öğrenciler ve veliler 2 yıllık (önlisans) ve 4 Yıllık (lisans) bölümü 2020 üniversite taban-tavan puanları başarı sıralamaları hakkında araştırmalar yapmaya başladılar. Sınavın zorluk durumuna göre puanlar aşırı oynaklık gösterir. Çünkü puanlar hesaplanırken, adayların yaptığı ortalama netler, standart sapmalar vs gibi veriler dikkate alınır. Bu da kolay sınavlarda puanların artmasına, zor sınavlarda puanların düşmesine neden olur. Ancak her iki durumda da puanlar sıralama görevini yapmaktadır. Başarı sıralamasına odaklanmak ve ona göre tercihlerinizi oluşturmak daha mantıklıdır. Başarı sırası, ilgili üniversite bölümüne en son giren kişinin ilgili puan türünde başarı sıralamasıdır. İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.