Sel, Everest ve İletişim yayınevleri ile Can Yayınlarının çıkardığı Socrates dergisi sapkınlık projesi LGBT'ye sponsor oldu!

Dünya çapında bir sapkınlık projesi olan LGBT'yi ülkemizde de yayma girişimleri devam ediyor. Giyimden teknolojiye, kozmetik firmalarından gıda markalarına kadar pek çok firma LGBT’yi destekleyen paylaşımlar yaptı. Toplumsal değerleri yerle bir etmeyi çalışan bu markaların arasında Türk kültür ve düşünce yayıncılığı yapan yayınevlerinin olması ise tehlikenin ne kadar büyük olduğunu da göstermiş oldu. Yayın grupları, LGBT paylaşımları yüzünden sosyal medyada eleştiri yağmuruna tutuldu. Sel Yayıncılık, Epsilon, Everest ve Kapı yayınevlerini barındıran Alfa Yayın Grubu, Can Yayınlarının çıkardığı Socrates dergisi ve Cemil Meriç’in kitaplarının basıldığı İletişim Yayınları eşcinselliği teşvik eden ve destekleyen paylaşımlar yaptı. İşte detaylar...

Toplumsal cinsiyet kavramını yerle bir etmeyi amaçlayan, erkek ve kadın arasındaki biyolojik farklılıkları yok sayarak, sapkın ilişkileri meşrulaştıran ve cinsiyetsiz bir toplum hedefleyen LGBT'nin Türkiye'deki faaliyetlerine çok sayıda önemli marka sponsor oldu. Giyim markaların kullandığı renkler, filmlerde sunulan alt metinler, mobilya reklamlarında annesiz aile tabloları derken gıda ürünlerinde dahi cinsiyetsizlik sloganlarını görür olduk.

KÜLTÜR YAYINCILIĞINDAN LGBT LOBİSİNE
LGBT akımlarının toplum nezdinde meşrulaşması için kültürel bir zemin oluşturma çabaları açısından bazı yayınevleri de ön plana çıktı. Kitle kültürüne yön verme konusunda Netflix gibi dijital platformlar planlı bir strateji uygularken, söylem ve teorik alt yapı ise yayınevleri vasıtasıyla kültür endüstrisi tarafından üretiliyor. Kültür yayıncılığı alanında önemli paya sahip yayınevlerinden; Sel Yayıncılık, İletişim Yayınları, Ayrıntı Yayınevi, Epsilon, Can Yayınları ve Everest Yayınevi eşcinsellik lobisinin sponsorları arasına katıldı.

Özellikle geçtiğimiz yıl bandrol ve taciz skandalları ile gündeme gelen Sel Yayıncılık yaptıkları "Queer" kitaplığı dizisi ile LGBT akımlarının entelektüel zeminini sağlama misyonu ile öne çıkıyor. Epsilon Yayınları ise büyük tepki çeken ve eşcinselliği teşvik edici bir kitabı genç okurları için yayınlamıştı.

MUHAFAZAKAR YAZARLARIN YAYIN GRUBU
Alfa Yayın Grubu ise LGBT akımını 'Everest Yayınları' markası ile desteklerken, grubun bir diğer markası olan ve mütedeyyin okurlara hitap etmesiyle tanınan Kapı Yayınları ise ticari kaygılardan dolayı sessiz kaldı. Sosyal medyada çok sayıda kişi, Kapı Yayınları'ndan eserleri yayınlanan yazarları etiketleyerek bağlı bulundukları yayın grubunun eşcinsellik propagandasına karşı nasıl bir tavır takınacaklarını sordu.

CEMİL MERİÇ'İN KİTAPLARINI BASIYOR
Bir tür kültür faşizmine dönüşen, aykırı sesleri ve ana akım mecraları baskı altına alan LGBT söylemine bir destek de İletişim Yayınları'ndan geldi. Türkiye'nin yetiştirdiği en önemli düşünürlerden Cemil Meriç'in eserlerini yayınlaması ile Türkiye'deki okurların kütüphanesinde kendisine yer açan İletişim Yayınları sosyal medya hesapları üzerinden LGBT kervanına katılmakta tereddüt etmedi.

CAN YAYINLARI'DAN TEREDDÜTSÜZ DESTEK
Can Yayınları ise bünyelerinde çıkan futbol kültürü dergisi Socrates ile LGBT destekçileri arasında yerini aldı. Yayınevinin sahibi Can Öz, gelen tepkiler üzerine Twitter hesabından açıklama yaparak, "tepki ne olursa olsun bizde en küçük bir tereddüte neden olmayacağının bilinmesi gerekir" ifadelerini kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.