Son dakika: Sağlık Bakanı Fahrettin Koca 22 Ağustos koronavirüs vaka tablosunu paylaştı

Son dakika haberi... Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 'Türkiye Günlük Koronavirüs Tablosu'nu paylaştı. Son 24 saatte yapılan 93 bin 7 testten 1309'u pozitif çıktı, yaşamını yitiren 22 kişi ile toplam can kaybı 6 bin 102 oldu. Toplam iyileşen hasta sayısı ise 236 bin 370'e yükseldi.

Son dakika haberi... Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 'Türkiye Günlük Koronavirüs Tablosu'nu paylaştı. Son 24 saatte yapılan 93 bin 7 testten 1309'u pozitif çıktı, yaşamını yitiren 22 kişi ile toplam can kaybı 6 bin 102 oldu. Toplam iyileşen hasta sayısı ise 236 bin 370'e yükseldi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın Twitter hesabından paylaştığı tabloya göre; son 24 saatte 93 bin 7 test yapıldı, 1309 kişide daha koronavirüs tespit edildi. Virüs nedeniyle 22 kişi hayatını kaybederken, 801 kişi de iyileşti. Bugünkü verilerle, toplam test sayısı 6 milyon 247 bin 164, toplam hasta sayısı 257 bin 32, toplam vefat sayısı 6 bin 102, hastalarda zatürre oranı yüzde 7,4, ağır hasta sayısı 762, toplam iyileşen hasta sayısı 236 bin 370 oldu.

'YENİLEN VİRÜS OLACAK'
Bakan Koca verilere ilişkin, "Tanı konan hasta sayısı, uzun süredir, iyileşenlerden fazla. Kurallara uyulmaması; hastalığa yakalanma, hastalığı bulaştırma, birinin ağır hastalığına yol açma, sağlık hizmetlerinde yoğunluğa neden olma sebebi. Tedbir alalım. Yenilen virüs olacak" değerlendirmesinde bulundu.

DÜNKÜ VERİLER

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.