Corona’da inecek var! Toplu taşıma kullanımı arttı, sosyal mesafeyi korumak imkansızlaştı

Mega kent İstanbul'da normalleşme sonrası toplu taşıma kullanımı arttı. Coronavirüs karantinasında 400 bine düşen akbil geçişi, 10 Ağustos günü tam 4 milyona çıktı! Özellikle metrobüste sosyal mesafeyi korumak imkansızlaştı. Bu durum, salgınla mücadelede panik yarattı.

Mega kent İstanbul'da normalleşme sonrası toplu taşıma kullanımı arttı. Coronavirüs karantinasında 400 bine düşen akbil geçişi, 10 Ağustos günü tam 4 milyona çıktı! Özellikle metrobüste sosyal mesafeyi korumak imkansızlaştı. Bu durum, salgınla mücadelede panik yarattı.
Vatandaşlar, araçların çok dolu olmasından yakındı. İşe gidip dönerken metrobüs kullandığını söyleyen Nesrin Çiftçi, "Millet mecbur binecek. Normalde yeterli değildi şu an hiç değil. Nefesler karışarak gidip geliyorduk şimdi de öyle. Sosyal mesafe döneminde hiç yeterli değil" ifadesini kullandı.
1.309 YENİ VAKA
Sağlık Bakanı Koca, 93.007 testten 1.309 kişiye Covid-19 tanısı konulduğunu, 22 kişinin hayatını kaybettiğini, 801 kişinin ise iyileştiğini açıkladı.

'KOCA'MAN UYARI
Konya'da düğüne giden Mihri Ateş (70), gittiği düğünde Corona'ya yakalandı. Kurtarılamadı. Oğlu İsmail Çimen, önceki gün mezarının başında gözyaşlarını tutamadı. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, o fotoğrafı Twitter'dan paylaştı. Altına, Çimen'in şu sözlerini yazdı: Başa gelmeyince kimse dikkate almıyor. Halen düğüne, cenazeye gidiliyor.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.