Öğretmen atama taban puan boş kontenjanları! Sözleşmeli öğretmen tercih ekranı! Öğretmen tercih kontenjanları...

2020 sözleşmeli öğretmen atama taban puan boş kontenjan! Sözleşmeli öğretmen atama tercih nasıl yapılır? 31 Ağustos sonuna kadar yapılacak öğretmen ataması için tercihler E-Devlet üzerinden alınacak. Açıklanan kılavuzla sözleşmeli öğretmen atama bilgilerinin detayları açıklandı. Peki, öğretmen atama taban puan boş kontenjanları nelerdir?

Öğretmen atama taban boş kontenjan 2020! Sözleşmeli öğretmen atama tercih nasıl yapılır sorusu gündem oldu. Bakanlık kadrolarında görev yapmak üzere 19 bin 910 sözleşmeli öğretmen istihdamı yapılacağı duyuruldu. 31 Ağustos sonuna kadar yapılacak tercihler için adaylar taban puan ve boş kontenjanları araştırıyor. Peki, sözleşmeli öğretmen atama taban puan boş kontenjanları ne kadar? İşte öğretmen atama taban puan kontenjan bilgileri…

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMA TERCİH NASIL YAPILIR?

Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB) ataması yapılacak sözleşmeli öğretmen kadrosu için eğitim kurumu tercih süreci başladı.

Bakanlığın internet sitesinde yer alan duyuruya göre, Bakanlık kadrolarında görev yapmak üzere 19 bin 910 sözleşmeli öğretmen istihdamı için adaylar, eğitim kurumu tercihlerini, bugünden itibaren 31 Ağustos saat 23.59'a kadar yapabilecek.

Adaylar, tercihlerini kullanıcı adı ve şifre kullanmak suretiyle e-Devlet üzerinden gerçekleştirecek.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.