İBB Halk Ekmek Başkan Vekili Nama'dan zammı böyle savundu!

İstanbul Halk Ekmek A.Ş.'nin büfelerinde satılan 250 gramlık ekmeğe 25 kuruş zam yapıldı. Yüzde 33'lük zammı isyan eden vatandaşlar, kalabalık ailelerin ekmek almakta zorlanacağını söyledi. ise İstanbul Halk Ekmek Yönetim Kurulu Başkan Vekili Özgen Nama, ekmeğin piyasa fiyatıyla kıyaslama yaparak zammı normalleştitrmeye çalışarak, "Sadece 25 kuruş yaptık, İstanbullular bu zammı anlayışla, takdirle karşılayacak" diye konuştu.

İstanbul'da Halk Ekmek fiyatına zam yapıldı. 75 kuruşa satılan 250 gramlık halk ekmeğin fiyatı bir liraya yükseltildi. İstanbul Halk Ekmek Yönetim Kurulu Başkan Vekili Özgen Nama da zam gerekçesini katıldığı KRT TV'ye anlattı.

"İstanbullular takdirle karşılayacaktı"

Nama, halk ekmeğe yapılan zammı kaçınılmaz olarak nitelendirerek, "İstanbulluların bu zammı anlayışla, takdirle karşılayacağını biz biliyoruz." ifadelerini kullandı.

Zammı normalleştirmeye çalıştı

Ekmeğin piyasa fiyatıyla kıyaslama yaparak zammı normalleştitrmeye çalışan Özgen Nama, "75 kuruşluk ekmeğe sadece 25 kuruşluk bir zam yaptık." diyerek kameralara 25 kuruşu gösterdi. Özgen Nama'nın ekmeğe yapılan zammı normalleştirme çabası devam ederken, İstanbul halkı adına kendinden emin şekilde konuşması da dikkatlerden kaçmadı.

Geçtiğimiz yıl eylül ayında da yapılmıştı

40 çeşit unlu mamul üreten İHE, 2019 eylül ayında normal ve kepekli ekmek haricindeki ürünlere ortalama yüzde 40 zam yapmıştı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.