İstanbul susuzluk sorunu çekecek mi? Barajlardaki doluluk oranı değişti

Son dakika haberi... Susuzluk tüm dünyanın olduğu gibi özellikle megakent İstanbul'un da endişeyle izlediği sorunlardan bir tanesi. Peki son günlerde yapan yağışlar barajlardaki doluluk oranını ne kadar değiştirdi? İstanbul'un susuzluk sorunu olacak mı? İşte son yağışların ardından İSKİ verilerine göre barajlarda son durum.

İstanbul'da baraj doluluk oranında yükseliş devam ediyor.
İSKİ verilerine göre, kentte barajların doluluk oranı yüzde 36,96'ya yükseldi.

İstanbul'da son günlerde etkili olan yağışlı havayla birilkte baraj doluluğu böylece 3 ay sonra ilk kez yüzde 36 seviyesinin üzerine çıktı.
Baraj doluluk oranı 9 Ocak'ta yüzde 19,16'ya düşmesi sonrasında sürekli artış kaydetti. Ocak ayındaki artış 18 puana yaklaştı.


GÜN GÜN BARAJ DOLULUK ORANLARI
22 Ocak: Yüzde 31,39
23 Ocak: Yüzde 31,89
24 Ocak: Yüzde 32,38


25 Ocak: Yüzde 32,78
26 Ocak: Yüzde 33,37


27 Ocak: Yüzde 34,22
28 Ocak: Yüzde 36,96


SON 15 YILIN ORANLARI
Barajlardaki doluluk oranı, 27 Ocak tarihi baz alındığında 2005'te yüzde 49,64, 2006'da yüzde 88,60, 2007'de yüzde 54,62, 2008'de yüzde 25,24, 2009'da yüzde 49,48, 2010'da yüzde 96,15, 2011'de yüzde 88,21, 2012'de yüzde 65,80, 2013'te yüzde 74,17, 2014'te yüzde 32,66, 2015'te yüzde 85,13, 2016'da yüzde 73,80, 2017'de yüzde 84,63, 2018'de yüzde 73,39, 2019'da 90,69, 2020'de yüzde 55,25 idi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.