MEB 500 engelli öğretmen alımı başvuru nasıl yapılır? Engelli öğretmen alımı başvuru şartları nelerdir?

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) bünyesine 500 engelli öğretmen alımı yapılacak! Resmi Gazete'de yapılan duyurunun ardından engelli öğretmen alımı başvuru nasıl yapılır sorusuna yanıt aranmaya başlandı. Engelli öğretmen alımı başvuru şartları nelerdir sorusuna öğretmen adayları yanıt arıyor. “Ön Başvuru” ve “Tercih Başvurusu” olmak üzere iki aşamalı olarak gerçekleştirilecek olan başvurular 1 - 5 Şubat tarihleri arasında yapılacak.

MEB 500 engelli öğretmen alımı için başvuru dönemi başladı. Engelli öğretmen alımı başvuru nasıl yapılır sorusuna arama motorlarında yanıt aranıyor. Engelli öğretmen alımı başvuru şartları nelerdir? 1 Şubat itibariyle başlayan başvuru dönemi 5 Şubat'ta sona erecek. Basın İlan Kurumu ilan portalı ilan.gov.tr internet sitesinde yayınlanan ilanla şartlar ve detaylar belli olmuştu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.