Korona risk haritası: Düşük, orta, yüksek ve çok yüksek riskli iller hangileri? İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya hangi risk grubunda?

Korona risk haritası ile düşük, orta, yüksek ve çok yüksek riskli iller hangileri? Sorusu milyonlar tarafından araştırılıyor. Kontrollü normalleşme 2 Mart Salı günü itibarıyla başladı. Dün yapılan Kabine Toplantısı sonrası Başkan Erdoğan önemli açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, illerin risk grubu bilgisine göre sınıflandırıldığını ve buna göre de tedbirlerin kademeli olarak kaldırılacağını açıkladı. Ülke risk grubuna göre 4'e bölündü ve renklere ayrıldı. Bunlar düşük, orta, yüksek ve çok yüksek riskli iller diye belirtildi. Peki, Korona risk haritası ile düşük, orta, yüksek ve çok yüksek riskli iller hangileri? İşte, mavi, turuncu, kırmızı, mavi renk kodunun anlamı ve riskli illerin haritası!

Düşük, orta, yüksek ve çok yüksek riskli illerin haritası, Başkan Erdoğan'ın açıklamasının ardından merak konusu oldu. Erdoğan, Kabine Toplantısı'nın ardından kameraların karşısına geçti ve tedbirlerin kademeli olarak kaldırılacağını duyurdu. Erdoğan, buradaki kıstasın illerin risk grubu olduğunu ifade etti ve riskli illerin haritasını kamuoyu ile paylaştı. Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan riskli iller haritasına göre, Türkiye genelindeki şehirler mavi, turuncu, kırmızı ve sarı renk kodu ile sınıflandırılıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.