İletişim Başkanı Fahrettin Altun'dan Kılıçdaroğlu'nun erken seçim iddialarına sert tepki: Yine kimlerin dolduruşuna geldiniz?

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, erkem seçim iddiaları ile suni gündem oluşturmaya çalışan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na sosyal medya hesabı Twitter üzerinden sert tepki gösterdi. Altun, "Yalan, iftira ve yapay krizlerle gündemi kuşatma altına almaya çalışanlar şimdi de 6 ay sonrası için boş vaatler vermeye başladı. Seçimlerin tarihi bellidir. 6 ay sonra ne olacak ki böylesine cüretkâr sözler söyleyebiliyorsunuz? Hayırdır! Yine kimlerin dolduruşuna geldiniz?" dedi.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, sosyal medya hesabı Twitter üzerinden CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun 'erken seçim iddialarına' ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu.
SEÇİMLERİN TARİHİ BELLİ, KİMİN DOLDURUŞUNA GELDİNİZ?
Altun, "Yalan, iftira ve yapay krizlerle gündemi kuşatma altına almaya çalışanlar şimdi de 6 ay sonrası için boş vaatler vermeye başladı. Seçimlerin tarihi bellidir. 6 ay sonra ne olacak ki böylesine cüretkâr sözler söyleyebiliyorsunuz? Hayırdır! Yine kimlerin dolduruşuna geldiniz?" ifadelerini kullandı.
İşte Fahrettin Altun'un o paylaşımı;


KILIÇDAROĞLU'NUN ERKEN SEÇİM İDDİASI
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Kasım'da erken seçim gözüktüğü mesajını vererek, "Erken seçimin Kasım gibi olacağı yönünde ciddi emareler var, öyle gözüküyor" ifadesini kullanmıştı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.