2 yıllık/ 4 yıllık üniversite taban- tavan puanları 2021! 200, 220, 230, 240, 270, 290, 300, 350, 400 puanla hangi üniversiteye gidilir?

200, 220, 230, 240, 270, 290, 300, 350, 400 puanla hangi üniversiteye gidilir? Sorusu gündemde merak edilen konular arasında yer alıyor. Üniversite tercihleri 5-20 Ağustos tarihleri arasında yapılmaya başlanacak. Bugünden itibaren başlayan tercih dönemi için öğrenciler; üniversitelerin taban-tavan puanlarını, kontenjanlarını ve başarı sıralamalarını araştırmaya başladı. Aynı zamanda öğrenciler 2021-YKS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzuna tercih süresi içinde http://www.osym.gov.tr internet adresinden erişebilme imkanına sahip olacaktır. İşte detaylar!

200, 220, 230, 240, 270, 290, 300, 350, 400 puanla hangi üniversiteye gidilir? YKS tercih döneminin başlamasıyla birlikte öğrenciler üniversitelerin taban tavan puanları, başarı sıralaması ve kontenjanları hakkında araştırmalara başladı. Öğrenciler puanlarını ve mezun oldukları okul türlerini göz önünde tutarak hangi tablolardan tercih yapabileceklerini belirleyecek. Aynı zamanda adaylar, 2021-YKS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzuna tercih süresi içinde http://www.osym.gov.tr internet adresinden erişebilme imkanına sahip olacaktır. İşte üniversite taban-tavan puanları ve 2 yıllık / 4 yıllık sözel, eşit ağırlık, sayısal bölümler…

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.