Küresel medyanın kirli ayağı Alman DW! Batı Karadeniz'deki sel felaketi üzerinden alçak algı operasyonu...

Küresel medyanın kirli ayağı Alman Deutsche Welle Türkçe, Batı Karadeniz'deki sel felaketi üzerinden kirli bir algı operasyonuna soyundu. Alman yayın organı, geçtiğimiz aylarda Almanya'yı vuran sel felaketi karşısında yapılan yardımları görmezden geldi ve Türkiye'deki afet üzerinden "Yine felaket yine IBAN" başlıklı algı dolu haberi servis etti. DW Türkçe'nin fonlanan editörlerinin Türkiye'yi hedef alan algı ve manipülasyon dolu haberi, birçok kesim tarafından tepkiyle karşılandı.

Türkiye, 28 Temmuz'da Manavgat'ta başlayan ve birçok şehre yayılan tarihinin en büyük orman yangınlarıyla kararlı bir şekilde mücadele edip kontrol altına aldı.
Devlet ve millet el ele verip yangınlar için kenetlenmişken bir acı haber de Batı Karadeniz'den geldi. Bölgeyi etkisi altına alan sağanak yağış sel felaketine dönüştü. Kastamonu, Sinop ve Bartın'da dereler taştı, ev ve iş yerlerini su bastı.
Yaşanan felaket sonucu, Kastamonu'da 32 kişi, Sinop'ta da 6 kişi yaşamını yitirdi.

2 BİN KİŞİ GÜVENLİ YERLERE TAHLİYE EDİLDİ
Devlet tüm imkanlarını seferber edip, afet bölgesinde çalışma başlattı. Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), sel felaketinin yaşandığı Bartın, Kastamonu ve Sinop'ta 2 bine yakın afetzedenin güvenli bölgelere tahliye edildiğini bildirdi. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.