Alman Deutsche Welle, Türkiye'de arka mahallelere gitti! "Kış zor geçecek" algısı yarattı

Alman Deutsche Welle, Türkiye’de arka mahallelere gitti. “Kış zor geçecek” algısı yaratarak çektiği görüntüleri YouTube verdi. Kılıçdaroğlu da onları takip etti. Alman Dışişleri Bakanlığı'nın YouTube Türkiye hakkında 14 dakikalık reklam vermesi, tepki topladı.

Almanya'nın sayılı yayın kuruluşu Deutsche Welle (DW), Türkiye'de kış araştırması yaptı. Büyük şehirlerdeki arka mahallelere gitti. Odun ve kömür fiyatının iki kat artığını bildirdi.

Doğalgaz ve elektrik fiyatlarının yüksek olduğunu iddia etti. Vatandaşların bu kışı zor geçireceğini kaydetti. Girdiği iki evdeki vatandaşlarla yaptığı röportajları da videoya çekip 14 dakikalık reklam haline getirdi. YouTube verip servis etti. Türkiye'yi karalayan bu yayın büyük tepki çekti. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu da DW'nin izinden gitti. Önceki gün gıda sektörü temsilcileriyle bir araya gelip "Karakış" önerisini devam ettirdi. Sanki insanlar açlıktan ölüyor ve soğuktan donuyormuş algısı yaratarak esnafı ve vatandaşları kışkırtmak istedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.